УКРАЇНСЬКА МОВА

Конспекти уроків: 

Уявлення про мову як засіб спілкування між людьми

Уявлення про усне й писемне мовлення. Культура мовлення

Поняття про рідну мову. Спорідненість української мови .

Поглиблення знань про культуру мовлення. Вправляння в етиці мовленнєвої поведінки. Складання діалогу «У магазині»

Писемне мовлення. Основні вимоги до оформлення письмових робіт у зошитах. Правила листування.

Поняття про текст. Розрізнення груп окремих речень і тексту. Заголовок, його відповідність змісту, тексту. 

Звуки і букви. Алфавіт. Складання речень

 Підсумковий урок по темі « Звуки і букви»

Голосні звуки. Позначення їх буквами на письмі. Позначення голосних звуків буквами я, ю, є, ї (на початку складу). Перенос слів із буквосполученням йо. Вимова і правопис слів обрій, горизонт, виднокруг

Сила голосу і швидкість мовлення. Слова ввічливості. Ситуативні діалогічні вправи. Вимова й написання слів бібліотека, змагання

Дзвінкі та глухі приголосні. Вимова й написання слова космонавт

Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу перед глухими. Складання усної розповіді за малюнком

Закріплення знань учнів про дзвінкі й глухі приголосні. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями

Тверді та м’які приголосні. Позначення м’якості приголосних буквами я, ю, є, і

 Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь). Перенос слів із ь. Звуко-буквений аналіз слів

Подовжені м’які приголосні, позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Навчальний диктант. Засвоєння форм луг — луже, друг — друже

Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів. Складання усної розповіді за малюнком та опорними словами

Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звуками. Складання розповіді за малюнком і запитаннями

Вправи на закріплення знань про правила перевірки ненаголошених е, и в корені слова. Складання усної розповіді на тему «Зустріч птахів»

Склад. Перенос слів із рядка в рядок

Перенос слів із буквами й та ь

Правило переносу слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів

Наголос. Наголошений склад. Складотворна роль голосних звуків

Наголошені та ненаголошені голосні. Визначення наголосу в словах. Добір спільнокореневих слів. Складання розповіді за малюнками

Слова з ненаголошеними е, и, правопис яких треба запам’ятати. Перевірка написання слів за словником. Складання розповіді за малюнком і питаннями. Вимова й написання слів крига, крижина, крижинка

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в корені слова, їх вимова порівняно з наголошеними. Перевірка написання ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова в добору спільнокореневих слів. Складання речень

Узагальнення знань учнів про написання ненаголошених е, и в коренях слів. Звуко-буквений аналіз слів

Апостроф. Правило вживання апострофа. Складання речень. Навчальне аудіювання («Найгарніша мама»)

Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з орфографічним словником


Немає коментарів:

Дописати коментар